Tekintse meg közzétételi listánkat
I.1. Azonosító adatok, kapcsolat
Hivatalos név: | PALOTA-15 Rehabilitációs és Közfoglalkoztatási Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság |
Székhely: | 1151 Budapest, Bogáncs u 10. |
Postacím: | 1151 Budapest, Bogáncs u 10. |
Központi elektronikus levélcím: | |
Honlap: | www.palota-15.hu |
Ügyfélszolgálat vagy közönségkapcsolat elérhetősége: (telefonszám, telefaxszám, ügyfélfogadás helye, postacíme) | ügyfélszolgálattal PALOTA-15 Nonprofit Kft. nem rendelkezik. |
Az ügyfélszolgálati vagy közönségkapcsolati vezető neve: | ügyfélkapcsolati vezetővel a PALOTA-15 Nonprofit Kft. nem rendelkezik. |
I.2. Szervezeti felépítés
Szervezeti ábra
I.3. Vezetők adatai, kapcsolat
Név | Munkakör | e-mail | telefon |
Bicskei Attila | ügyvezető | info@palota-15.hu | 06 1 307 7373 |
Kovács Zsuzsanna | főkönyvelő | info@palota-15.hu | 06 1 307 7373 |
Kovács Ibolya | rehabilitációs tanácsadó | info@palota-15.hu | 06 1 307 7373 |
Vadász László | kötészeti részlegvezető | info@palota-15.hu | 06 1 307 7373 |
I.4. Felügyelőbizottság tagjai, kapcsolat
Név | Munkakör | e-mail | telefon |
Házi Péter Gergő | Felügyelőbizottság elnöke | info@palota-15.hu | 06 1 307 7373 |
Budaházi Gabriella | Felügyelőbizottság tagja | info@palota-15.hu | 06 1 307 7373 |
Csintalan Anna Judit | Felügyelőbizottság tagja | info@palota-15.hu | 06 1 307 7373 |
I.5. Ügyfélkapcsolati vezető
Ügyfélszolgálattal a PALOTA-15 Nonprofit Kft. nem rendelkezik.
I.6. Testületi adatok
Nem releváns.
I.7. Alárendelt közfeladatot ellátó szervezetek
Nem releváns.
I.8. Tulajdonolt gazdasági szervezetek
Nem releváns.
I.9. Alapított alapítványok
Nem releváns.
I.10. Alapított költségvetési szervek
Nem releváns.
I.11. Lapok, kiadványok
Nem releváns.
I.12. Felettes szerv, felügyeleti szerv
1.
Tulajdonosi joggyakorló szerv neve:
Budapest Főváros XV. Kerület Rákospalota Pestújhely Újpalota Önkormányzata
Polgármester: Cserdiné Németh Angéla
Elektronikus levélcím: info@bpxv.hu
Székhely: 1153 Budapest, Bocskai utca 1-3.
Postai cím: 1153 Budapest, Bocskai utca 1-3.
Telefonszám / telefax: +36 1 305 3100
Honlap cím: https://bpxv.hu
2.
Hivatalos név: Budapest Főváros Kormányhivatala
Főispán: dr. Sára Botond
Főigazgató: dr. Mészár Erika
Elektronikus levélcím: budapest@bfkh.gov.hu
Székhely: 1056 Budapest, Váci utca 62-64.
Postai cím: 1364 Bp., Pf.: 234.
Telefonszám / telefax: +36 1 328 5862
Elektronikus levélcím: budapest@bfkh.gov.hu
Honlap cím: http://www.kormanyhivatal.hu/hu/budapest
3.
Hivatalos név: Állami Számvevőszék
Elnök neve: dr. Windisch László
Elektronikus levélcím: szamvevoszek@asz.hu
Székhely: 1052 Budapest, Apáczai Cs. J. u. 10.
Postai cím: 1364 Budapest 4. Pf. 54.
Telefonszám / telefax: +36 1 484 9100
Elektronikus levélcím: szamvevoszek@asz.hu
Honlap cím: https://www.asz.hu/
4.
Hivatalos név: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Vezető neve: dr. Szűcs Zoltán kollégiumvezető-helyettes
Telefonszám / telefax: +36 1 354 4800
Székhely: 1051 Budapest, Nádor u. 28.
Postai cím: 1363 Budapest, Pf. 17.
Elektronikus levélcím: ft.cegbirosag@birosag.hu
Honlap cím: https://fovarositorvenyszek.birosag.hu/jarasbirosagok/fovarosi-torvenyszek-cegbirosaga
II.1. Jogszabályok, közjogi szervezetszabályozó eszközök, szabályzatok
Jogszabályok:
- Az állami vagyonról szóló 2007. évi CVI. törvény
- A nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény
- Az egyes állami tulajdonban álló gazdasági társaságok felett az államot megillető tulajdonosi jogok és kötelezettségek összességét gyakorló személyek kijelöléséről szóló 1/2018. (VI.25.) NVTNM rendelet
- A köztulajdonban álló gazdasági társaságok takarékosabb működéséről szóló 2009. évi CXXII. törvény
- A köztulajdonban álló gazdasági társaságok belső kontrollrendszeréről szóló 339/2019. (XII.23.) Kormányrendelet
- A Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény)
- A cégnyilvánosságról, a bírósági cégeljárásról és a végelszámolásról szóló 2006. évi V. törvény
- Az egyesülési jogról, a közhasznú jogállásról, valamint a civil szervezetek működéséről és támogatásáról szóló 2011. évi CLXXV. törvény
- A megváltozott munkaképességű személyek ellátásairól és egyes törvények módosításairól szóló 2011. évi CXCI. törvény
- A megváltozott munkaképességű személyek ellátásaival kapcsolatos eljárási szabályokról szóló 327/2011. (XII.29.) Kormányrendelet
- Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény
- A munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény
- A közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény
- A munkavédelemről szóló 1993. évi XCIII. törvény
- A számvitelről szóló 2000. évi C. törvény
- 2023. évi XXV. törvény a panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról
305/2005. (XII. 25.) Korm. rendelet a közérdekű adatok elektronikus közzétételére, az egységes közadatkereső rendszerre, valamint a központi jegyzék adattartalmára, az adatintegrációra vonatkozó részletes szabályokról
Szabályzatok:
Szervezeti és működési szabályzat (SZMSZ):
Általános adatkezelési szabályzat és minőségpolitika, visszaélés bejelentés, közérdekű bejelentés, panaszkezelés, a közzététel rendje
Adatvédelmi Minőség politikai Általános Adatkezelési és Adatvédelmi Szabályzat 2024.01.01-től
Visszaélés bejelentési szabályzat 2024.04.01-től
Szabályzat a közérdekű bejelentések és panaszok benyújtásáról, intézéséről 2024.01.01-től
A kötelezően közzéteendő adatok nyilvánosságra hozatalának rendjéről szóló szabályzat 2024.08.01-től
II.1. archív dokumentumok (1 évig):
Visszaélés-bejelentési tájékoztató
Visszaélés-bejelentési eljárás szabályzat
II.2. Tevékenységek, feladatok
Megváltozott munkaképességű személyek foglalkoztatása, rehabilitációja, közfoglalkoztatás, kerületi önkormányzati közfeladatokban történő közreműködés. Részletes leírást a hatályos SZMSZ tartalmazza.
II.3. A helyi önkormányzat önként vállalt feladatai.
Nem releváns.
II.4. Ügyintézéshez szükséges dokumentumok
Nem releváns.
II.5. A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások megnevezése, tartalma, a közszolgáltatások igénybevételének rendje, a közszolgáltatásért fizetendő díj mértéke, az abból adott kedvezmények.
Nem releváns.
II.6. Adatbázisok, illetve nyilvántartások
Nem releváns.
II.7. Nyilvános kiadványok
Nem releváns.
II.8. A testületi szerv döntései rendje
Nem releváns.
II.9. Jogszabálytervezetek és kapcsolódó dokumentumok
Nem releváns.
II.10. Hirdetmények, közlemények
Nem releváns.
II.11. Pályázatok adatai
Nem releváns.
II.12. Vizsgálatok, ellenőrzések
2023. évben:
Állami Számvevőszék befejezte a „Többségi állami és önkormányzati tulajdonú gazdasági társaságok ellenőrzése –
A többségi állami és önkormányzati tulajdonú gazdasági társaságok integritásának monitoring típusú ellenőrzése –
1574 gazdasági társaság” című ellenőrzését. Ikt. szám: EL-3570-1718/2023.
További nyilvános megállapítások nincsenek.
II.13. A közérdekű adatok megismerésének rendje
Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően, a közérdekű, vagy közérdekből nyilvános adatot bárki igényelheti szóban, írásban vagy elektronikus formában egyaránt.
Közérdekű adatok megismerésére irányuló igények bejelentése:
PALOTA-15 Nonprofit Kft
1151 Budapest, Bogáncs u. 10.
kozerdekuadat@palota-15.hu (Kovács Szilvia, adminisztrátor)
Az igénylés módja: a szabályzat mellékletében található formanyomtatvány
A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények teljesítésének rendjét az alábbi szabályzat rögzíti:
II.14. Statisztikai adatgyűjtések
Nem releváns.
II.15. Statisztikai adatszolgáltatás
Foglalkoztatottak átlagos statisztikai létszáma és személyi juttatásának összesített összege
2023. I. negyedév, 2023. II. negyedév, 2023. III. negyedév, 2023. IV. negyedév
Közérdekű adat megismerése iránti kérelmek:
2024. évben (2024.11.05. napig) nem történt közérdekű adatigénylés.
2023. évben nem történt közérdekű adatigénylés.
2022. évben nem történt közérdekű adatigénylés.
2021. augusztus hónapban 1 db adatigénylés; teljesítve.
II.16. Közérdekű adatokra vonatkozó szerződések
Nem releváns.
II.17. Közérdekű adatokra vonatkozó szerződési feltételek
Nem releváns.
II.18. Különös és egyedi közzétételi lista
2009. évi CXII. törvény 2. § szerinti adatszolgáltatás:
II.19. Újrahasznosítás céljára elérhető kulturális közadatok listája
Nem releváns.
II.20. Kulturális közadatok újrahasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek
Nem releváns.
II.21. Kulturális közadatok újrahasznosítás céljából történő rendelkezésre bocsátásáért fizetendő díjak általános jegyzéke
Nem releváns.
II.22. A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerinti jogorvoslati tájékoztatás
Nem releváns.
II.23. A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint kötött kizárólagos jogot biztosító megállapodások
Nem releváns.
II.24. A kulturális közadatok digitalizálására kizárólagos jogot biztosító megállapodások szövege
Nem releváns.
II.25. A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerinti dokumentum, amely az újrahasznosítás céljából rendelkezésre bocsátható közadat gyűjtésével, előállításával, feldolgozásával és terjesztésével összefüggő költségek jelentős részének saját bevételből való fedezését írja elő a közfeladatot ellátó szerv részére
Nem releváns.
III.1. Éves költségvetés, beszámoló.
A számvitelről szóló 2000. évi C. törvényben foglalt határidőben az alábbi honlapon teszi közzé: https://e-beszamolo.im.gov.hu
Üzleti tervek: 2024.; 2023.; 2022.;
III.2. Létszám és személyi juttatások
1. A közfeladatot ellátó szervnél foglalkoztatottak létszáma és személyi juttatásaira vonatkozó összesített adatok | II.15. alatt található |
2. A vezetők, a felügyelőbizottsági tagok és a vezető tisztségviselők illetménye, munkabére és rendszeres juttatásai, valamint költségtérítésének összesített összege | A PALOTA-15 Nonprofit Kft. vezetőinek illetménye: Bicskei Attila ügyvezető havi bruttó munkabére: Az ügyvezető 25 ezer km/év térítésmentes cégautó használatra jogosult. A felügyelőbizottsági (FB) tagok tiszteletdíja:
A felügyelőbizottsági tagok a tiszteletdíjukon túl egyéb juttatásban nem részesülnek. A munkavállalók egyéb személyi juttatásait a vonatkozó jogszabályok határozzák meg. |
3. Az egyéb alkalmazottaknak nyújtott juttatások fajtája és mértéke összesítve | Jogszabályi előíráson alapuló juttatások: Utazási költségtérítés a 39/2010. (II. 26.) Kormányrendelet szerint. Éleslátást biztosító szemüveg költségtérítése az 50/1999. (XI. 3.) Eüm. rendelet szerint. |
4. A cégjegyzésre, a bankszámla feletti rendelkezésre jogosultak | Az ügyvezető önállóan, valamint Kovács Zsuzsanna főkönyvelő és Kovács Szilvia adminisztrátor együttesen jogosult cégjegyzésre, azzal, hogy munkáltatói jogokat kizárólag az ügyvezető gyakorolhat. Az e-cegjegyzek.hu oldalon ingyenesen megtekinthető a munkavállalók hatályos cégképviseleti joga. A bankszámla feletti rendelkezésre az ügyvezető önállóan jogosult. |
III.3. Működési és fejlesztési támogatások
Nem releváns.
III.4. Az államháztartás vagyonával történő gazdálkodás
Az ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződések az alábbi táblázatban tekinthetők meg, naptári évenként egy táblázat.
- Ötmilliót meghaladó szerződések 2024.
- Ötmilliót meghaladó szerződések 2023. v2
- Ötmilliót meghaladó szerződések 2023.
- Ötmilliót meghaladó szerződések 2022.
- Ötmilliót meghaladó szerződések 2021.
III.5. A koncesszióról szóló törvényben meghatározott nyilvános adatok (pályázati kiírások, pályázók adatai, az elbírálásról készített emlékeztetők, pályázat eredménye).
Nem releváns.
III.6. A nem alapfeladatok ellátására adott támogatások
A PALOTA-15 Nonprofit Kft.-nél nem volt nem alapfeladatok ellátására fordított, ötmillió forintot meghaladó kifizetés.
III.7. Az Európai Unió támogatásával megvalósuló fejlesztések leírása, az azokra vonatkozó szerződések.
Nincsenek.
III.8. Közbeszerzési információk (éves terv, összegzés az ajánlatok elbírálásáról, a megkötött szerződésekről)
A PALOTA-15 Nonprofit Kft. nem a Kbt. 5. § (1) bekezdése szerinti ajánlatkérő, ezért a Kbt. 42.§-a alapján közbeszerzési terv készítésére nem köteles.
Közbeszerzési terv:
2024. (nemleges)
2023. (nemleges)
III.9. Az Európai Unió támogatásával megvalósuló fejlesztések
A PALOTA-15 Nonprofit Kft. 2020.01.01. naptól 2024.11.05. napig bezárólag nem részesült Uniós támogatásban.